Basis voor het leven

De Zevensprong: een eigentijds kindcentrum in Krabbendijke voor christelijk onderwijs en kinderopvang

Ontdek De Zevensprong

Kennismaken met onze school?

Wat leuk dat je interesse hebt in onze school! Een schoolomgeving en de mensen die daarin werken moeten een goed gevoel geven. Dat is het allerbelangrijkste. Een kennismaking is dé manier om sfeer te proeven en dingen te weten te komen die voor jou belangrijk zijn. Welkom op onze school! Doe een eerste indruk op via deze website. Veel leesplezier!

Maak een afspraak

De Zevensprong

De Zevensprong: een eigentijds kindcentrum in Krabbendijke waar modern, christelijk onderwijs en kinderopvang worden gerealiseerd door een enthousiast en betrokken team. Kijk eens rond op onze school!

Op De Zevensprong werken we samen vanuit christelijke waarden aan de ontwikkeling van kinderen tot zelfstandige, nieuwsgierige volwassenen waarbij we uitgaan van talenten van ieder kind. We zijn een veilige plek waar iedereen welkom is en bieden met enthousiasme uitdagend onderwijs. We leggen graag de verbinding met de kinderen, hun ouders, onze omgeving en elkaar.

Werken bij
Daag jij kinderen uit om hun talenten te ontwikkelen en laat je hen sprankelen?