Prokino kinderopvang biedt baby-, peuter- en buitenschoolse opvang voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. De opvang is ook toegankelijk voor kinderen die geen leerling zijn van De Zevensprong. Door de goede samenwerking met de school voelt je kind zich snel thuis!

Doordat onze locatie opvang biedt voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar is het voor jou als ouder ideaal, mocht je meerdere kinderen hebben, hen naar één adres te brengen. We werken met een vaste groep pedagogisch medewerkers waardoor je kind altijd een vertrouwd gezicht ziet.

Prokino kinderopvang heeft ruime openingstijden, van 07.30 tot 17.30 uur. Verlengde opvang is op aanvraag mogelijk.

Meer informatie vind je op de website van Prokino kinderopvang (onderdeel van Stichting Prokino) of kom gerust een kijkje nemen op de groep!

Peuterkleutergroep

De peuter-kleuterklas is een leuk concept dat Prokino Kinderopvang en CBS de Zevensprong samen hebben opgezet. Peuters mogen een paar keer per week mee naar groep 1 onder begeleiding van de voor hen vertrouwde pedagogisch medewerker. Daar doen ze mee in de kring en aan de activiteiten die op hun ontwikkelingsniveau worden afgestemd. Op deze manier is de overstap naar de basisschool laagdrempelig en worden de peuters nog beter voorbereid op de basisschool. Voor meer informatie verwijzen we je door naar de informatiebrief.

Wil je je kind aanmelden voor de peuterkleuterklas? Bekijk de onderstaande voorwaarden en geef dit dan door aan de teamcoördinator van de locatie Mandy van de Plasse via m.vandeplasse@prokino.nl .

Voor de deelname gelden de volgende voorwaarden:

• je kind moet ingeschreven zijn bij Juultje Krabbendijke;
  • je kind moet ingeschreven staan bij de de Zevensprong;
  • je kind moet minimaal 3 jaar en 6 maanden oud zijn;
  • je kind moet een ingevulde KIJK-registratie hebben vanuit de dagopvang. Naar aanleiding van de registratie bekijkt de pedagogisch medewerker of het kind aan de peuterkleuterklas kan deelnemen en wordt de registratie besproken met ouders in een gesprek.

We verwelkomen je kind graag!